მიმართულება:
სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა
ისტ.IX.3. მოსწავლეს შეუძლია
დაახასიათოს
ქართული სახელმწიფო
მმართველობითი
სტრუქტურები.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
- მსჯელობს სხვადასხვა
ეპოქის ქართული სამეფოების
სახელმწიფო მოწყობის შესახებ. გამოავლენს მათ შორის
მსგავსებებსა და
განსხვავებებს;
- ახასიათებს და ადარებს სხვადასხვა
პერიოდში საქართველოში სახელმწიფოს მმართველობით სტრუქტურებში განხორციელებულ
რეფორმებს;
- ახასიათებს და ადარებს შუა საუკუნეებისა და თანამედროვე
საქართველოს სახელმწიფო მმართველობის ფორმებსა და სტრუქტურებს, მსჯელობს მათი ფუნქციების შესახებ;
- ადარებს საქართველოსა და სხვა ქვეყნების მმართველობით სტრუქტურებს წარსულში და თანამედროვე ეპოქაში.
ისტ.IX.5. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული
სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
მსჯელობს კონკრეტულ საგარეო პოლიტიკურ ცვლილებებზე, რომლებმაც გავლენა მოახდინა ქართულ სახელმწიფოებრივობაზე;- აანალიზებს და ადარებს საგარეო ფაქტორების გავლენას ქვეყნის შიდა კონფლიქტებზე;
● საღი მსჯელობა და აღქმა;
● რთული არჩევანის გაკეთება და გადაწყვეტილებების მიღება;
● სხვადასხვა სისტემას შორის ურთიერთდამოკიდებულების გააზრება;
● მიზნობრივი კითხვების ფორმულირება და დასმა სხვადასხვა მოსაზრების გასაცნობად
და უკეთესი გადაწყვეტილებების მისაღებად;
● ინფორმაციის კლასიფიკაცია, ანალიზი და სინთეზირება პრობლემების გადასაჭრელად
და კითხვებზე პასუხების გასაცემად.
No comments:
Post a Comment